Thursday, October 18, 2012

teringat...

assalamualaikum..

   actually,ni entry pertama aku..ecece,belagak jap..haha.jap2..seyezz!!rindu gile nk tgok citer Putih tu..korang ingat tak??alaa..citer putih tu...almaklom la,crita lama kan..memang x berapa nk ingt sngat la kan..tapi harini tiba2 rasa tringin lak nak tgok cerita tu..aku dengan mamai2nyer bangun pagi lepas solat subuh terus pegi dekat lappy dok godek2 la dekat pak cik google mna tau kat youtube ada la lagi crita tu...tapi2..



hampeh!tak jumpa satu pon...sedih kot.ye la cerita tu pon dah lama.mana nak carinyer..crita tu pon waktu ditayangkan tu aku bru darjah satu (dengan berhingus sambil dilap oleh oleh puan emak)...aku pon waktu tengok cerita tu pon ingat2 lupa je...so..ada sapa-sapa tak yang nak tolong aku kasik refresh balik citer tu,alang alang nk bagi otak aku yang tepu ni refresh baik korang bagi je cd ke dvd ke..hakhakhak.maklom la aku ni tak berapa nak boleh hadam sangat kalau orang dok cerita kat aku sambil mengunyah kerepek..k.bye..penat la menaip..

No comments:

Post a Comment